اگر سطح کراتینین شما در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر سطح کراتینین شما در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط؟ اکثر افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مورد کلیه خود نگران هستند، آنها می ترسند که کلیه به سقوط است. شما می دانید سطح کراتینین یکی از شاخص عملکرد کلیه است، بنابراین شما می توانید بدانید که آیا کلیه ها در حال سقوط یا نه از ارزش کراتینین.
آیا می دانید چه ما می توانیم از تعداد 5.0 می دانید؟
از کراتینین 5.0 ما می توانیم می دانیم که کلیه اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، و در حال حاضر این بیماری است در لبه مرحله 3 و 4، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 است که به معنی کلیه در حال سقوط؟
اگر سطح کراتینین خود را در 5.0 آن را قطعا بدان معنی است که کلیه شما در حال حاضر در حال سقوط، بیماری شما در حال حاضر در نارسایی کلیه بوده است، بدون کنترل خوب، شما ممکن است نیاز به صورت دیالیز. اما اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل، پیشرفت این بیماری را می توان به تاخیر افتاد، حتی معکوس شود.
چه باید به شما برای جلوگیری از کلیه از سقوط؟
در این مرحله، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این یک نوع طب چینی اما نسبت به آنهایی که سنتی است، آن را بی خطر تر و موثر است. همکاری با داروها غربی، این نوع از درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز، حتی به زندگی عادی بازگشت.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: